Ons doel is u zo goed en snel mogelijk te helpen. Mocht u onverhoopt niet tevreden zijn dan kunt u gebruik maken van onze klachtenregeling. “Klagen” en zeker een officiële klacht indienen wordt vaak als negatief gezien. Toch willen wij u verzoeken om uw klachten kenbaar te maken. In de eerste plaats om uw ontevredenheid weg te nemen, in de tweede plaats om onze dienstverlening te verbeteren. U en andere cliënten kunnen daar weer baat bij hebben in de toekomst.
In gesprek met uw fysiotherapeut
Allereerst is het de moeite waard om een gesprek aan te gaan met uw fysiotherapeut of contact op te nemen met de praktijk. Het kan zijn dat u het moeilijk vindt om uw klacht aan de orde te stellen. Een gesprek kan immers confronterend zijn. Neem dan iemand mee naar het gesprek, bijvoorbeeld uw partner, een familielid of iemand anders die u vertrouwt.
Geschillencommissie fysiotherapie
Via het KNGF (Koninklijk Nederlands Genootschap Fysiotherapie) zijn wij aangesloten bij een geschillencommissie. Als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw klacht kunt u hier terecht.
Op deze website vindt u meer informatie.